کنگره فلسطین آزاد با وجود کارشکنی ها در وین

کنگره فلسطین آزاد با وجود کارشکنی ها در وین شاه بلاگ: کنگره «فلسطین آزاد» با وجود تلاش هایی از طرف مقام های اتریش برای توقف این رویداد، در وین اجرا شد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، این کنگره با مخالت هایی از طرف گروههای سیاسی همچون جامعه یهودیان اتریش روبرو بود و پلیس را برای اعمال ممنوعیت در برگزاری این رویداد تحت فشار قرار داد.
به نقل از خبرگزاری آناتولی، بعد از کنسل شدن برگزاری این رویداد توسط شهرداری وین در آخرین لحظه، برگزارکنندگان با موفقیت محل برگزاری کنفرانس را به جایی دیگر انتقال دادند.
«ویلهلم لاگتالر» یکی از برگزار کنندگان کنگره فلسطین آزاد این اقدام شهرداری وین را «مانع تراشی» توصیف کرد.
یکی از اعضاء سابق پارلمان رژیم صهیونیستی و «اعظم تمیمی» روزنامه نگار فلسطینی-انگلیسی در بین سخنرانان اصلی این کنگره بودند.
تمیمی تغییر در رویکرد جهانی نسبت به مقاومت فلسطین را بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر مورد بررسی قرار داد و آنرا «چالشی برای آزادی و شرافت مقابل ایدئولوژی صهیونیست» بجای فقط مناقشات ارضی دانست.
وی با اعلان اینکه حکام غربی می ترسند جوانان درباره ی مقاومت فلسطین، حقیقت را بفهمند، اضافه کرد: «آنها نگرانند وقتی که فرزندانشان ۱۰ سال بعد اداره امور کشورها را برعهده بگیرند، جهان را متفاوت ببینند. فرزندان آنها طرف عدالت و فلسطین خواهند بود.»
قانونگذار سابق پارلمان رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد، اقدامات رژیم صهیونیستی همه فلسطینی ها را هدف قرار می دهد نه فقط جنبش های مقاومت مانند حماس را و خاطرنشان کرد، رژیم صهیونیستی موجودیت آنها را یک تهدید می داند.
برگزارکنندگان کنگره فلسطین آزاد اعلام نمودند که با وجود همه چالش ها، شرکت کنندگان زیادی در این رویداد حضور داشتند که نشان دهنده تمایل مداوم جامعه بین المللی به مساله فلسطین است.




منبع:

1403/07/15
12:04:52
5.0 / 5
98
تگهای خبر: بین الملل , جهان , دانش , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است