با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی؛

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه پلاستیک قزاقستان

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه پلاستیک قزاقستان به گزارش شاه بلاگ، پاویون شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و پلیمر قزاقستان (Plast World 2024) از ۶ تا ۸ تیر ۱۴۰۳ در آلماتی پایتخت قزاقستان برگزار می گردد.
ماشین آلات و تجهیزات برای تولید، ماشین های قالب گیری تزریقی، ماشین های قالب گیری دمشی، اکسترودرها و خطوط اکستروژن، اتوماسیون یکپارچه، خدمات برای صنعت پلاستیک و لاستیک، ترموپلاستیک، الاستومرهای گرمانرم همچون محورهای این نمایشگاه هستند.
شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۱۷۸۰۵۳۴ (میثاق فریوران) تماس حاصل نمایند.
یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت کمک به توسعه بازار صادراتی شرکتهای دانش بنیان، پشتیبانی از حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه های خارجی و هم حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برگزاری پاویون است.



1403/02/25
12:50:34
5.0 / 5
297
تگهای خبر: بین الملل , توسعه , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است