الازهر عملیات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد

الازهر عملیات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد شاه بلاگ: الازهر عملیات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم نمود و نسبت به اهداف این عملیات هشدار داد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، موسسه الازهر مصر در اطلاعیه ای اعلام نمود: ما تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری و تخریب بخش گسترده ای از جاده ها، تاسیسات و منازل و ریختن خون ده ها فلسطینی و زخمی کردن و بازداشت صدها تن دیگر در این منطقه را محکوم می نماییم.
بر اساس گزارش المیادین، در بیانیه الازهر آمده است: ما به تمام جهان نسبت به طرح رژیم صهیونیستی در کرانه باختری برای سیطره بر این منطقه و یهودی سازی آن و قتل صاحبان فلسطینی این منطقه و ارتکاب نسل کشی جدید در سایه همدستی بین المللی و ناتوانی بی سابقه سازمان ملل و مشغول بودن جهان به کشتارهای غزه هشدار می دهیم.
الازهر نسبت به خطر این تجاوز مقابل امنیت و ثبات منطقه هشدار داد و از جامعه بین المللی و تمام طرف های موثر خواست به مسئولیت های خود در قبال متوقف کردن ماشین کشتار صهیونیسم عمل کنند و با کشتارهای وحشیانه مردم غزه و کرانه باختری مقابله کرده و برای توقف طرح های رژیم صهیونیستی تلاش کنند.
الازهر از جهان اسلامی خواست تمام امکانات سیاسی، دیپلماتیک، مردمی و منابع قدرت و کوشش های خودرا برای تحریم تولیدات اسرائیلی در پشتیبانی از فلسطینی ها و مسجدالاقصی و شهر قدس و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کار گیرد.
ارتش رژیم صهیونیستی بتازگی از شروع عملیات نظامی در کرانه باختری آگاهی داد. این عملیات با مقابله مقاومت فلسطین مواجه گردید. در عملیات رژیم صهیونیستی تا حالا ۲۳ فلسطینی به شهادت رسیده اند.



منبع:

1403/06/11
10:36:45
5.0 / 5
122
تگهای خبر: امنیت , بین الملل , تولید , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است