واکنش حماس به استفاده اشغالگران از غیرنظامیان فلسطینی بعنوان سپر انسانی

واکنش حماس به استفاده اشغالگران از غیرنظامیان فلسطینی بعنوان سپر انسانی به گزارش شاه بلاگ، جنبش حماس به استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از غیرنظامیان فلسطینی بعنوان سپر انسانی در جنگ غزه واکنش نشان داد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، عزت الرشق، از اعضای دفتر سیاسی حماس، در واکنش به گزارش هاآرتص در رابطه با استفاده ارتش اسرائیل از غیرنظامیان فلسطینی بعنوان سپر انسانی اظهار داشت: گزارش روزنامه هاآرتص بار دیگر نشان داده است که ارتش رژیم اشغالگر مرتکب جنایات جنگی شده است. ما از تمام جهان می خواهیم این جنایات را محکوم کنند.
وی از دیوان بین المللی دادگستری خواست این اعترافات را به پرونده جنایات جنگی رژیم صهیونیستی اضافه کند.
الرشق از نهادهای بین المللی و حقوقی خواست این جنایت ها را محکوم کنند و رهبران رژیم اشغالگر را تحت پیگرد و محاکمه قرار دهند.
پیش از این هاآرتص فاش کرد ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات خود در نوار غزه از غیرنظامیان فلسطینی بعنوان سپر انسانی بهره برده است.
این روزنامه فاش کرد استفاده از فلسطینی ها بعنوان سپر انسانی در سرتاسر غزه با آگاهی افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی حتی رئیس ستاد ارتش این رژیم صورت می گیرد.
هاآرتص در رابطه با نحوه ی استفاده از فلسطینی ها بعنوان سپر انسانی نوشت ارتش رژیم صهیونیستی، غیرنظامیانی که از مناطق مختلف غزه بازداشت کرده بود در خط مقدم نیروهای خود که در جستجوی تونل های حماس و ساختمان ها هستند، قرار می دهد.
به نوشته این رسانه، ارتش رژیم صهیونیستی در بعضی عملیات خود از کودکان و افراد سالخورده بعنوان سپر انسانی در نوار غزه بهره برده است.
این روزنامه نوشت ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشتی های فلسطینی بعنوان سپر انسانی به مدت یک هفته بهره برده است.
بعضی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی گفتند به آنها ابلاغ گردیده که جانشان مهم تر از جان فلسطینی هاست و «بهتر است آنها سپر انسانی شوند و بمیرند».




منبع:

1403/05/24
13:41:02
5.0 / 5
219
تگهای خبر: بین الملل , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است