دستاورد دانش بنیان ها؛

معدن کاری به کمک هوش مصنوعی با پلت فرم مدیریت هوشمند

معدن کاری به کمک هوش مصنوعی با پلت فرم مدیریت هوشمند شاه بلاگ: یک پلت فرم ایرانی با بهره گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تحلیل های هوشمندانه ای را به معدن کاران ارائه می دهد و به آنها در بهینه سازی فرآیندها، پیش بینی خطرات احتمالی کمک می نماید.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، علی رمضانی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباب محصولات این شرکت و کاربرد آنها عنوان کرد: پلت فرم نرم افزاری تحت وب شرکت با نام تجاری «پیت مپ» خدمات تخصصی تحول دیجیتال و معدن کاری دیجیتال را به معدن کاران کشور ارائه می دهد.
وی اضافه کرد: «پیت مپ» گامی فراتر از هوشمندسازی و اختصاص ماشین آلات است و تمام فرآیندهای معدن کاری را از اکتشاف تا استخراج بطور کامل پوشش می دهد. کارایی «پیت مپ» در افزایش راندمان، به معدن کاران در صرفه جویی در هزینه ها و زمان کمک می نماید. همین طور بطور کامل با نیازهای هر معدن و هر نوع استخراج قابل انطباق است.
رمضانی اشاره کرد: جامعیت این پلت فرم به معدن کاران امکان می دهد تا تمام فرآیندهای خودرا در یک پلت فرم واحد مدیریت و کنترل کنند و در حقیقت با بهره گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تحلیل های هوشمندانه ای را به معدن کاران ارائه می دهد. این تحلیل ها به معدن کاران کمک می نماید تا فرآیندهای خودرا بهینه سازی کنند، راندمان را بالا برند و از خطرات احتمالی جلوگیری نمایند.


منبع:

1403/03/24
11:49:33
5.0 / 5
212
تگهای خبر: خدمات , دانش , دانش بنیان , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است