در تماس تلفنی با هنیه

ولایتی: فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است

ولایتی: فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است به گزارش شاه بلاگ، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفتگو کرد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، علی اکبر ولایتی در این گفتگوی تلفنی ابتدا شهادت پسران و برخی از اعضای خانواده هنیه در غزه را به وی تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: مقاومتی که فلسطینیان در خلال بیشتر از ۶ ماه گذشته انجام داده اند در طول تاریخ مبارزات معاصر و متاخر این کشور بی نظیر بود و در خلال این مدت نشان داده شد که فلسطین تنها نیست بلکه مسلمانان و آزادی خواستار در سراسر دنیا در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و انشاءالله این حمایت ها تا نابودی کامل رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: عملکرد مردم مومن و قهرمان فلسطین حاکی از اینست که این مبارزات وارد دور جدیدی شده که در تاریخ معاصر سابقه نداشته است و اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی که در این زمان تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رساند قریب الوقوع است.
ولایتی تصریح کرد: بدون تردید این همکاریهای هماهنگ و همه جانبه بین کشورها و مجموعه های عضو جبهه مقاومت به صورت روزافزونی ادامه می یابد. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در قسمت دیگری از این مکالمه تلفنی ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه اظهار داشت: اقدام شجاعانه و مدبرانه شب گذشته جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق باعث رسوایی کشورهای غربی و حامیان رژیم پوشالی صهیونیستی شد که در خلال سالهای بعد از جنگ اول و دوم جهانی تلاش می کردند از رژیم صهیونیستی یک قدرت منطقه ای بسازند ولی با این حرکت دفاعی قاطع و کوبنده در واقع هیمنه ساختگی صهیونیست ها شکسته شد و صلیبی های دیر آمده در جهان را رسوا کرد.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در مورد عملیات وعده صادق که شب گذشته از خاک ایران ضد رژیم صهیونیستی انجام شد خاطرنشان کرد: مجموعه اقداماتی که در خلال ماه های اخیر توسط فلسطینی ها و حامیان آنها در جبهه مقاومت انجام شد نشان دهنده یک تحول اساسی در تاریخ مبارزات اسلامی می باشد. این دو نقطه عطف یعنی ایثار و اقتدار شما از یک طرف و اقدام قاطع، روشن و صریح جمهوری اسلامی ایران از سوی دیگر نشان داد که اقتدار روزافزون جبهه مقاومت در منطقه یک حقیقت انکار ناپذیر است.
وی ادامه داد: نکته مهم اینکه غیرتمندان جهان اسلام از یمن، لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و ایران کاری انجام داده اند که دنیا را به شگفتی وا داشته است. رئیس دفتر سیاسی حماس هم در این گفتگو ضمن تشکر از حمایت ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران بخصوص مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) در برابر فلسطین و در بیشتر از ۶ ماه مبارزه سخت اظهار داشت: جنایاتی که به تازگی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرزندان و نوه های من انجام داد تنها بخشی از جنایات این رژیم بی رحم می باشد و ابعاد مختلفی دارد اولا نشان دهنده روحیه شیطانی و انتقام جوی رژیم جنایتکار صهیونیستی می باشد و از طرفی شکست رژیم صهیونیستی در این جنگ را نشان میدهد که به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود نرسیدند و بطور قطع توطئه دشمن هیچگاه عملی نخواهد شد و مقاومت پیروز خواهد بود.
اسماعیل هنیه در مورد عملیات وعده صادق اظهار داشت: این عملیات شجاعانه نقطه عطفی در نحوه و شیوه درگیری با رژیم صهیونیستی است و این عملیات ها بر این تاکید دارد که زمان عربده کشی صهیونیست ها در فلسطین و منطقه به پایان رسید است.
وی ادامه داد: من از این تبریک و تسلیت شما تشکر می کنم و خدا را شاکرم که خون فرزندانم در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی با خون دیگر شهدای راه مقاومت که همه آنها فرزندان من هستند آمیخته شد.




منبع:

1403/01/26
19:04:09
5.0 / 5
165
تگهای خبر: بین الملل , تاریخ , جهان , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است