شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز

شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز شاه بلاگ: منابع خبری از شلیک 40 موشک به سمت سرزمین های اشغالی از بامداد امور تا حالا خبر دادند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، منابع صهیونیستی گزارش دادند که از بامداد امورز-دوشنبه- تا این لحظه تقریباً ۴۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شمال سرزمین های اشغالی شلیک شد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این خبر گزارش داد که ۱۵ موشک دقایقی پیش به منطقه الجلیل غربی شلیک شد.
این منابع همین طور از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه اشغالی الجلیل خبر دادند.
ساعاتی پیش منابع خبری از شلیک سه فروند موشک به سمت پایگاه صهیونیستی رویسات العلم در منطقه اشغالی کفرشوبا لبنان خبر دادند.
در پی آن حزب الله لبنان در اطلاعیه ای اعلام نمود که در امتداد پشتیبانی از مردم غزه و مقاومت فلسطین ساعت ۲: ۱۵ دقیقه تجمع نظامیان دشمن در پایگاه رویسات العلم را هدف قرار دادیم.
از طرف دیگر، مناطقی در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی از داخل الجلیل علیا قرار گرفت.
خبرنگار الجزیره گزارش داد که منطقه کفرشوبا و کفرحمام در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه ای قرار گرفتند.
بامداد امروز نیز گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در اطلاعیه ای اعلام نمود: گردان های القسام از جنوب لبنان مقر تیپ ۷۶۹ شرقی اردوگاه «جیبور» در شمال فلسطین اشغالی را با موج حمله راکتی متمرکز بمباران کرد.
القسام افزود که این حمله در پاسخ به کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه و کرانه باختری انجام شده است.
شبکه المیادین در این زمینه گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.
نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده اند.
این درگیری ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب الله به مواضع و پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.
یک روز بعد از شروع تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب الله لبنان نخستین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و بعد از آن مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی فلسطین بصورت روزانه و تقریباً ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.




منبع:

1403/02/10
19:27:33
5.0 / 5
137
تگهای خبر: موشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است