حملات مقاومت به مواضع صهیونیست ها ادامه دارد

حمله پهپادی حزب الله به منطقه ای که خانه نتانیاهو در آن است

حمله پهپادی حزب الله به منطقه ای که خانه نتانیاهو در آن است به گزارش شاه بلاگ، ارتش اشغالگر برای بیست و هفتمین روز متوالی به تجاوزات گسترده خود به لبنان ادامه می دهد و شهدا و مجروحین بیشتری از خود بر جای می گذارد اما حزب الله هم حملات خویش را به مواضع، پایگاه ها و محل استقرار ارتش اشغالگر و شهرک های شمال اشغالی تشدید کرده است به طوریکه امروز-شنبه- پهپادهایش به مناطقی از فلسطین اشغالی نفوذ کردند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، بامداد امروز، رسانه های عبری با اذعان به وارد شدن خسارت به ساختمانی در شهر قیساریه در شمال نتانیا، از سقوط یک پهپاد در این شهر در جنوب حیفا خبر دادند. بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی بر اثر انفجار این پهپاد به ساختمانی در قیساریه خساراتی وارد شد.
در ادامه رسانه های عبری گزارش دادند: تعداد زیادی نیروی پلیس اسرائیل به سمت محل سقوط پهپاد در قیساریه اعزام شدند و آماده باش امنیتی اعلام شده است. وبگاه واللا هم گزارش داد: هواپیماها و هلیکوپترهای نظامی در آسمان شهر قیساریه در شمال تل آویو در حالت آماده باش هستند.
در این خصوص رسانه ها گزارش دادند پهپادهای مقاومت لبنان به حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی برای دقایقی نفوذ کردند و آژیرهای خطر به صورت مداوم به صدا درآمدند، بدون این که پدافند هوایی اشغالگر بتواند آنها را ساقط کند.
شهرک نشینان هم گزارش دادند آژیرها در تل آویو به صدا درآمدند درحالیکه از راه جبهه داخلی فعال نشده بودند. در این رابطه رسانه ها از وقوع آتشسوزی در اطراف نتانیا در نزدیکی تل آویو خبر دادند.
رسانه های عبری همینطور گزارش دادند به دنبال انفجار پهپاد در ساختمانی در شهر قیساریه، نزدیک خانه نتانیاهو، اشخاصی زخمی شدند. برخی گزارش ها هم وقوع زخمی ها را انکار کردند.
این در شرایطی است که منابعی به شبکه تلویزیونی العربی قطر گزارش دادند: ساختمان مورد هدف در قیساریه محل سکونت شخصی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر است.
یدیعوت آحارونوت هم نوشت: دفتر نتانیاهو از افشای محل اختفای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هنگام انفجار پهپاد در قیساریه خودداری کرد.



منبع:

1403/07/28
10:00:19
5.0 / 5
34
تگهای خبر: امنیت , پهپاد , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است