گروههای مقاومت فلسطین:

عملیات 7 اکتبر بازدارندگی رژیم اشغالگر را تا ابد از بین برد

عملیات 7 اکتبر بازدارندگی رژیم اشغالگر را تا ابد از بین برد به گزارش شاه بلاگ، اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین در اطلاعیه ای در نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی اعلام نمود عملیات هفتم اکتبر یک نقطه تحول بزرگ است که وجهه رژیم غاصب را تخریب کرد و نظریه بازدارندگی این رژیم را تا ابد از بین برد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین در اطلاعیه ای در نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی اعلام نمود: عملیات هفتم اکتبر و پس از آن یک اتفاق منحصر به فرد در مبارزه ملت و امت ماست و بعنوان یک نقطه تحول بزرگ که وجهه رژیم غاصب را تخریب کرد و نظریه بازدارندگی این رژیم را تا ابد از بین برد و در را به روی مبارزان و آزادگان این امت برای پیوستن به اعضای مقاومت فلسطین برای آزادسازی فلسطین باز کرد، در تاریخ ثبت خواهد شد.
بر اساس گزارش سما، در این بیانیه آمده است: این حمله غافلگیرانه شوکی برای رهبری رژیم صهیونیستی و دستگاههای امنیتی، اطلاعات و ارتش آن بود. مبارزه اعضای مقاومت فلسطین در میدان در طول یک سال جنگ در مقابل متجاوزان و حمله به آنها و خودروهایشان صحنه عظیمی را آفرید و یک عامل قدرت اضافی برای تمام گروههای مقاومتی است که با اطلاعات، تجهیزات، نیروها و جنگ جنگ دوشادوش به پشتیبانی پرداختند و خسارت های سنگینی را به دشمن وارد کردند.
در این بیانیه تاکید شده است: کرانه باختری شجاع ما هم در پیوستن به این طوفان که ارکان رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد، تأخیر نکرد. مبارزان شجاع کرانه باختری در مقابل ارتش رژیم اشغالگر و شهرک نشینان ایستادند و عملیات های قهرمانانه ای را در کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ انجام دادند.
در این بیانیه تاکید شده است: برای ما سبب افتخار است که اعضای مقاومت لبنان، یمن و عراق را می بینیم که به اعضای مقاومت فلسطین می پیوندند و با مشارکت مستقیم در نبرد از مقاومت فلسطین حمایت می کنند و نیروها و پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی را در هم می کوبند. همینطور حملات قدرتمند جمهوری اسلامی ایران ضد رژیم صهیونیستی. تمام این جبهه ها شهدایی را در راه قدس دادند و خون اعضای مقاومت و رهبران آن با خون ملت و رهبران ما آمیخته شد تا تاکیدی بر وحدت هدف، خون و سرنوشت و تنها نبودن فلسطین باشد. این نبرد که شعله آن از غزه افروخته شد چهره منطقه را تغییر خواهد داد و راه را برای آزادی فلسطین و درهم شکستن رژیم اشغالگر هموار خواهد نمود.
در این بیانیه تاکید شده است: اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین در تصمیمات و رویکرد خود یکپارچه عمل می کند و در تمام مراحل این نبرد متحد بوده و برای ماه ها بر مبنای یک چشم انداز متحد و توافقی وارد مذاکرات غیر مستقیم شد و همواره از ملت خود با تمام توان دفاع خواهد نمود و برای توقف این جنگ بدون کوتاه آمدن از حقوق مشروع ملت فلسطین تلاش خواهد نمود.




منبع:

1403/07/16
12:52:33
5.0 / 5
83
تگهای خبر: امنیت , تاریخ , خودرو , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است