تمجید مفتی عمان از اقدام تیم العامرات در پشتیبانی از فلسطین

تمجید مفتی عمان از اقدام تیم العامرات در پشتیبانی از فلسطین به گزارش شاه بلاگ، مفتی عمان از خروج باشگاه «العامرات» از مسابقات بین المللی به علت حضور باشگاهی به نمایندگی از رژیم صهیونیستی در آن، تمجید کرد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، شیخ «احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان با انتشار پیامی در پلت فرم «ایکس» نوشت: ما از اقدام باشگاه فرهنگی ورزشی العامرات عمان برای خروج از یک مسابقه بین المللی که در آن رژیم صهیونیستی شرکت داشت، خرسندیم و از اقدام آن تمجید می نماییم.
بر اساس گزارش وب سایت «الخلیج آنلاین» وی ضمن اشاره به این که باشگاه العامرات از ثبت موضع شرافتمندانه در همبستگی با مظلومان غزه و فلسطین خودداری کرد، از موضع باشگاه و مدیریت آن تشکر و تقدیر نمود.
شیخ الخلیلی با ابراز خرسندی از آگاهی روز افزون جوانان امت، اضافه کرد: از قدرت ها و حکومت های عربی، اسلامی و بین المللی می خواهیم تا جایی که می توانند مواضع خویش را در مقابل رژیم اشغالگر تقویت نمایند.
این اظهارات بعد از آن بیان شد که باشگاه فرهنگی ورزشی العامرات روز پنجشنبه ۱۲ سپتامر به علت حضور تیمی به نمایندگی از رژیم صهیونیستی، از حضور در مسابقات جام قهرمانان باشگاه های فوتبال ساحلی جهان ۲۰۲۴ که در ایتالیا درحال برگزاری است، انصراف داد.
این باشگاه در اطلاعیه ای در رابطه با دلیل اتخاذ این تصمیم اعلام نمود: این تصمیم در قالب حفظ ارزش های دینی و تعهد قاطعانه به اصول ورزشی و انسان دوستانه و در جهت پشتیبانی از ملت برادر فلسطین اتخاذ شد.


1403/06/25
15:34:18
5.0 / 5
23
تگهای خبر: آنلاین , بین الملل , جهان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است