نمایشگاه ۱۴ تا ۱۷ آبان برگزار می شود؛

حضور دانش بنیان ها در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی

حضور دانش بنیان ها در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی به گزارش شاه بلاگ، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، یک هیات تجاری و فناوری از کشورمان متشکل از شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی که از ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه برگزار می شود، حضور دارند.



به گزارش شاه بلاگ به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی معروف به «ADIPEC»، محلی برای ملاقات شرکت ها و متخصصان نفت، گاز و انرژی از کشورهای مختلف است. در این نمایشگاه، بازیگران اصلی حوزه انرژی های فسیلی هر سال در امارات متحده عربی گردهم می آیند.
این نمایشگاه علاوه بر حوزه های تخصصی نفت و گاز، در حوزه هایی چون برنامه ریزی و مدیریت تولید نفت و گاز، اکتشاف و پژوهش نفت و گاز، تولید و فرآوری نفت و گاز، تجهیزات و تکنولوژی نفت و گاز، ایمنی و بهداشت، بازاریابی و فروش، مدیریت اقتصادی و مالی، فناوری هوش مصنوعی و داده کاوی، انرژی و محیط زیست هم فعالیت می کند.
آخرین مهلت ثبت نام در این نمایشگاه بیستم مهر ماه سال جاری است. بر همین مبنا علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این نمایشگاه می توانند به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس Ghazal.inif.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۶۳۱۰۳۳۱۷-۰۲۱ تماس بگیرند.
یکی از خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت کمک به شرکتهای دانش بنیان برای بازاریابی محصولات خود در بازارهای صادراتی، پشتیبانی از اعزام هیات‎ های تجاری و فناوری ایرانی (شرکت های دانش بنیان) و پذیرش هیأت های تجاری و فناوری خارجی است.


منبع:

1403/06/22
16:32:05
5.0 / 5
65
تگهای خبر: پژوهش , تكنولوژی , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است