اكونومیست:

نیروهای روسیه، اوکراینی ها را در دونباس محاصره می کنند

نیروهای روسیه، اوکراینی ها را در دونباس محاصره می کنند به گزارش شاه بلاگ، رسانه انگلیسی ضمن اشاره به تازه ترین تحولات جنگ اکراین و پیشروی نیروهای روسیه در دونباس، گزارش داد که نیروهای ارتش این کشور در تلاشند تا نیروهای اوکراینی را محاصره کنند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، ارتش اکراین طبق آن چه تحلیل گران و رسانه های غربی درمورد ضعف آن و کمبود نیرو و مهمات می گویند، حمله غیرمنتظره ای را در تاریخ ۶ اوت (۱۶ مرداد) به منطقه «کورسک» روسیه انجام داد و این در شرایطی است که ارتش اکراین نه تنها قادر به حفظ مواضع خود نبوده، بلکه متحمل خسارات سنگینی در «کورسک» و هم چنین «دونباس» شده است.
روزنامه «اکونومیست» در گزارشی می نویسد: «اگر تصور می کنید که خطوط مقدم در دونباس وضعیت خوبی دارد، باید تجدیدنظر کنید.»
این رسانه در ادامه به نقل از «اولکساندر» افسر تیپ ۷۹ اکراین که هر روز وضعیت میدان نبرد را در مانیتورهای اتاق کنترل رصد می کند، نوشت: «روس ها عموما مقابل مواضع اوکراینی هستند. موقعیت برای سربازان بدبخت همانند یک منطقه کشتار است و اغلب مأموریت های آنها یک طرفه می شود. بدترین چیز اینست که همه ما به مرگ عادت کرده ایم.»
این رسانه انگلیسی در ادامه تاکید می کند: «طی ۲ ماه گذشته، روسیه بیشتر منابع خویش را برای حمله به مرکز لجستیکی پوکروفسک، درست در شمال غربی کوراخوف، مصرف کرده است. آنها با سرعت قابل توجهی پیشروی می کنند و حتی بعد از آغاز حملات اکراین در داخل روسیه که ظاهرا برای کاهش فشار انجام شده بود، شتاب گرفت. سربازان اوکراینی هم چنین گزارش می دهند که روس ها در امتداد یک جبهه وسیع تر در شمال و جنوب کوراخوف باردیگر گروه بندی می شوند و تلاش آشکاری برای محاصره نیروهای اوکراینی در این منطقه به چشم می خورد.»
نیروهای اوکراینی در خارکف


منبع:

1403/06/19
11:38:15
5.0 / 5
82
تگهای خبر: تاریخ , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است