كنعانی:

آزادگان، سمبل مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل هر گونه تجاوز دشمن هستند

آزادگان، سمبل مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل هر گونه تجاوز دشمن هستند به گزارش شاه بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه ضمن اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور، آزادگان را سمبل های مقاومت، ایستادگی و پایمردی ملت بزرگ، مؤمن و رشید ایران در مقابل هر گونه تجاوز و زیاده خواهی دشمنان عنوان نمود.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: بیست و ششم مرداد، سالروز بازگشت ‎آزادگان غیور و فرزندان رشید ملت را به خاک وطن و آغوش ملت قدرشناس ‎ایران عزیز گرامی می داریم.
آزادگان سرافراز، سمبل های مقاومت، ایستادگی و پایمردی ملت بزرگ، مؤمن و رشید ایران در مقابل هر گونه تجاوز، زیاده خواهی و شرارت دشمنان این مرز و بومِ تاریخ ساز، تمدن آفرین و پرحماسه هستند.
آزادگان عزیز ما در روزهای اسارت پیامبران ایمان، عزت و صلابت ملت ایران و به هنگام رهایی، پیام آوران پیروزی این ملت رشید بر دشمنان متوهّم، خیال پرداز و سلطه جو بودند.
ایستادگی عزتمندانه و باصلابت آزادگان غیور را ارج می نهیم و مجاهدت های آنان برای کشور و ملت ایران و اسلام عزیز را بزرگ می شماریم و به روح بلند آزادگانِ شهید و سفر کرده درود و سلام می فرستیم.



منبع:

1403/05/26
14:51:48
5.0 / 5
236
تگهای خبر: تاریخ , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است