تاجر آلمانی:

جنگ در منطقه به اسرائیل پایان خواهد داد

جنگ در منطقه به اسرائیل پایان خواهد داد شاه بلاگ: یک تاجر آلمانی-فنلاندی اعلام کرد، جنگ احتمالی در غرب آسیا به رژیم صهیونیستی پایان خواهد داد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، کیم اشمیتز معروف به «کیم داتکام» بنیان گذار سایت اشتراک فایل مگا آپلود و تاجر آلمانی-فنلاندی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «صلح عادلانه تنها امید اسرائیل است. جنگ، پایان اسرائیل خواهد بود.»
بر طبق گزارش روسیا الیوم، بدنبال ترور اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران و فؤاد شکر، فرمانده ارشد حزب الله در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، هم اکنون وضعیتی از انتظار در غرب آسیا و نیز ترس های شدیدی از تشدید تنش که می تواند به یک جنگ منطقه ای منجر شود، وجود دارد.
در پی پاسخ مورد انتظار، پیش بینی می شود که سطح حملات متقابل میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب الله افزایش یابد که ممکنست بر مناطق و نقاطی از هر۲ طرف تأثیر بگذارد که در دوره پیش از ترور فؤاد شکر در فهرست هدف قرار نداشتند.
بدنبال شهادت فواد شکر، از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، حزب الله لبنان تاکید کرده است که پاسخی حتمی به این تجاوز خواهد داد. این مساله سبب ترس و نگرانی صهیونیست ها شده است.
مرزهای لبنان و اراضی اشغالی از زمان جنگ غزه در هفت اکتبر شاهد تبادل آتش میان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.




منبع:

1403/05/14
16:51:31
5.0 / 5
232
تگهای خبر: جت , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است