نصرالله:

توقف تنش در جبهه شمال با توقف حملات به غزه مرتبط می باشد

توقف تنش در جبهه شمال با توقف حملات به غزه مرتبط می باشد شاه بلاگ: دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به کشورهای غربی گفت هرگونه توقف درگیری در جبهه شمال فلسطین اشغالی، با توقف تجاوزات نظامی در غزه مرتبط می باشد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان عصر چهارشنبه و در مراسم بزرگداشت فرمانده شهید محمد نعمه ناصر معروف به «ابونعمه» در مجتمع امام مجتبی(ع) در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد.
سید حسن نصرالله در آغاز سخنرانی خود به خانواده های شهدایی که طی هفته های گذشته به درجه رفیع شهادت رسیده اند، تبریک و تسلیت گفت و اشاره کرد: شهدای طوفان الاقصی از بارزترین و عالی ترین مصادیق شهادت در راه خدا هستند برای اینکه در نبرد حقیقت آشکار می جنگند که در آن جای هیچ شک و یا شبه ای وجود ندارد. شهدای ما همگی شهیدان راه خدا و شهدای سرافراز و عزت و شرف هستند.
دبیرکل حزب الله در ادامه به خاصیت های شخصیتی شهید حاج ابونعمه، فرمانده برجسته مقاومت لبنان که هفته گذشته در حملات ارتش رژیم اشغالگر به جنوب لبنان به شهادت رسید، اشاره نمود و اظهار داشت: شهید ابونعمه در عنفوان جوانی راه مقاومت را انتخاب نمود. ابونعمه یک مجاهد، اسیر، رزمنده و فرمانده بود که ۲ بار مجروح و در نهایت عاقبت بخیر شد.
سید حسن نصرالله همین طور اظهار داشت: شهید ابونعمه در زمانی که داعش خیلی از سرزمین های عراق را تحت کنترل خود درآورد، برای جنگ با داعش در سوریه حاضر شد، شهید سلیمانی نزد ما آمد و خواهان عزیمت فرماندهانی برای رهبری عملیات مقابل داعش در عراق شد و شهید ابو نعمه نیز در بین آنها بود.
وی در ادامه و خطاب به کشورهای غربی گفت هرگونه توقف درگیری در جبهه شمال فلسطین اشغالی، با توقف تجاوزات نظامی در غزه مرتبط می باشد.
درحال تکمیل...



منبع:

1403/04/20
18:10:38
5.0 / 5
249
تگهای خبر: جت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است