وال استریت ژورنال:

شهر رفح با خاک یکسان شده است

شهر رفح با خاک یکسان شده است به گزارش شاه بلاگ، شهر مرزی رفح میان نوار غزه و مصر، زمانی یک مرکز تبادل تجاری شلوغ برای کالاها و مسیر پرتردد برای بازرگانان بود اما بعد از حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی که خشم و نگرانی جهان را برانگیخته، با خاک یکسان شده و ساختمان های آن فرو ریخته است.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، ۲۷۶ روز از جنایات بی امان رژیم صهیونیستی در نوار غزه می گذرد و طی این مدت جنایات جنگی هولناکی توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باریکه رخ داده و این جنگ تمام عیار ضد فلسطینیان ویرانه هایی را در بخش های مختلف غزه بر جای گذاشته است.
گزارشگر روزنامه وال استریت ژورنال به رفح، جنوبی ترین شهر غزه سفر کرده و ضمن بازدید از ویرانه های ناشی از حملات رژیم صهیونیستی، گزارش کرد: «اسرائیل بعد از هفته ها جنگ، شهر رفح را به زمینی بایر بدل و با خاک یکسان کرده است. هم چنین محله های مجاور به صورت کامل خالی از سکنه هستند و ساختمان ها به انبوهی از آوار تغییر شکل داده اند.»
این گزارشگر با توصیف شرایط کنونی غزه می نویسد: «هر سازه ای که همچنان پابرجا می باشد اثری از سوراخ گلوله در آن رویت می شود و یا تکه هایی از آن توسط حملات هوایی و گلوله های تانک تخریب شده است. هم چنین، نوک مناره یک مسجد را دیدم که منفجر شده بود و هلال ماهی که از گلدسته آویزان مانده بود.»
رفح در جنوب نوار غزه


منبع:

1403/04/18
12:55:20
5.0 / 5
220
تگهای خبر: جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است