انصارالله:

برای استقبال از ناوهای دشمن آماده هستیم

برای استقبال از ناوهای دشمن آماده هستیم به گزارش شاه بلاگ، عضو شورایعالی سیاسی یمن در سخنانی به آمریکا و انگلیس سفارش کرد که هشدارهای رهبر جنبش انصارالله را جدی بگیرند.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، «محمد علی الحوثی» عضو شورایعالی سیاسی یمن در اینباره اظهار نمود: به آمریکایی ها می گوییم که هشدارها و تهدیدهای رهبر ما (عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله) جدی است.
بر اساس گزارش شبکه المسیره، الحوثی تصریح کرد: ما آماده استقبال از هر ناو هواپیمابری هستیم که وارد محدوده عملیاتی ما می شود.
وی افزود: ملت یمن بر مشارکت در جهاد ملت فلسطین برای مقابله با تجاوز دشمن صهیونیستی اصرار دارند.
یمن در پشتیبانی از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده ها عملیات بعد از آن، تلاشهای آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سرتاسر دریای سرخ، ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش ها فراتر رفته و صنعا به دنبال حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خویش را گسترش داده و حالا کشتی های آمریکایی و انگلیسی را هم شامل می شود.
کارشناسان در اینباره معتقدند که عملیات بی سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاشهای آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، بلکه توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی خبر بود و در واقع معادلات آنرا به هم ریخت.
به رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات این رژیم در غزه و هدف قرار دادن کشتی های این رژیم و کشتی های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی ها تاکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.




منبع:

1403/04/12
19:08:48
5.0 / 5
233
تگهای خبر: امنیت , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است