دیدگاه های نامزدهای انتخابات در حوزه سیاست خارجی

دولت خدمت و پیشرفت توافق بر مبنای قانون اقدام راهبردی

دولت خدمت و پیشرفت توافق بر مبنای قانون اقدام راهبردی به گزارش شاه بلاگ، «محمد باقر قالیباف» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران می گوید دولت او هر توافقی که در آن انتفاع اقتصادی داشته باشد را به صورت «گام به گام» و در مقابل اقدام انجام می دهد.


به گزارش شاه بلاگ به نقل از ایسنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می گردد و در ایام مانده به برگزاری این انتخابات، رقابت ۶ نامزد یعنی «مسعود پزشکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی»، علیرضا زاکانی، «امیرحسین قاضی زاده» و «محمدباقر قالبیاف» در فضای حقیقی و مجازی شدت گرفته است.
این نامزدها در سخنرانی ها، مناظره ها وگفت وگوهای تلویزیونی خود به تشریح مواضع و دیدگاه هایشان در حوزه های مختلف داخلی و سیاست خارجی می پردازند و تلاش می کنند افق فکری خویش را در این حوزه برای مردم ترسیم و تشریح و در همین چارچوب آرای آنها را به سمت خود جلب کنند.
البته با عنایت به ترسیم و ریل گذاری سیاست های کلان کشور در زمینه سیاست خارجی در نهادهای بالادستی همچون شورایعالی امنیت ملی، بیشتر حوزه اختیارت دولت ها در این عرصه در حیطه مسائلی چون تعیین اولویت ها و همینطور تدوین راهکار ها و استراتژی ها در نحوه پیشبرد سیاست های کلان کشور است.
در همین چارچوب در گزارش های جداگانه ای، مرور کوتاهی بر مهم ترین دیدگاه های نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه سیاست خارجی و تحولات جهانی خواهیم داشت.
در قسمت های اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم این گزارش به بررسی دیدگاه های «مصطفی پورمحمدی»، «مسعود پزشکیان»، «سعید جلیلی»، «علیرضا زاکانی» و «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» در حوزه سیاست خارجی پرداخته ایم.

نشست انتخاباتی قالیباف


منبع:

1403/04/06
19:29:50
5.0 / 5
258
تگهای خبر: امنیت , پیشرفت , جهان , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
شاهبلاگ

شاه بلاگ

وبلاگ عمومی

shahblog.ir - حقوق سایت شاه بلاگ محفوظ است